Oceń
Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - SPORT na Facebooku
Grupa PGE po dokonaniu analizy projektów sponsorskich podjęła decyzję o zmniejszeniu o połowę wydatków na sponsoring, redukując je o blisko 27 mln zł w 2020 r. - podała spółka w piątek w komunikacie.
Grupa PGE zmniejszyła wydatki na sponsoring o połowę
"Jednym z aspektów analizy umów sponsoringowych w Grupie PGE był brak możliwości realizacji świadczeń sponsorskich na rzecz PGE w związku z pandemią koronawirusa" - czytamy w komunikacie.
"Jednocześnie podjęto decyzję o niezmniejszaniu zaangażowania sponsorskiego w mecenat nad instytucjami kultury, m.in. nad filharmoniami w całej Polsce" - dodano.
Grupa PGE poinformowała, że zrezygnowała również z zaplanowanych na 2020 r. działań sponsoringowych, zarówno z uwagi na niemożność ich realizacji z powodu COVID–19, jak i z uwagi na analizę wartości wizerunkowej dla Grupy.
"Analiza projektów sponsorskich pod kątem ich zasadności i wartości wizerunkowej dla Grupy PGE została przeprowadzona w ramach zapowiedzianego przez Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, przeglądu projektów prowadzonych w Grupie PGE pod kątem ich rentowności i efektywności" - poinformowano.
Dodano, że spółki z Grupy PGE zostały zobowiązane do optymalizacji i racjonalizacji działań oraz skoncentrowaniu się na zadaniach bezpośrednio związanych z prowadzoną działalnością.
Grupa PGE jest tytularnym sponsorem aż czterech polskich klubów - PGE Skry Bełchatów (siatkówka), PGE VIVE Kielce (piłka ręczna), PGE FKS Stali Mielec (piłka nożna) oraz PGE Spójni Stargard (koszykówka). Co więcej jest głównym patronem żużlowej Ekstraligi oraz warszawskiego Stadionu Narodowego.
TO RÓWNIEŻ MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:
- Ministerstwo sportu potwierdza: wydłuży się kadencja władz związków sportowych
- Igrzyska olimpijskie i Euro bez kibiców? Niepokojący sygnał z WHO
RadioZET.pl/PAP
Oceń artykuł