Świetne wyniki oglądalności KSW. Także w internecie

16.04.2018 22:02

Transmisja gali KSW 43 była zdecydowanie najchętniej oglądaną pozycją programową w wieczornym sobotnim paśmie. Dużym zainteresowaniem gala cieszyła się także w internecie.

KSW 43 fot. YouTube/KSW

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - SPORT na Facebooku

Równoległa relacja w Polsacie, Polsacie Sport i Polsacie Sport Fight osiągnęła 14,9 % udziału w rynku w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,3 % w grupie wiekowej 4+. Ze średnim udziałem w grupie komercyjnej na poziomie 14,1 %, Polsat zdecydowanie pokonał konkurencję, czyli TVN, TVP2 i TVP1, które uzyskały odpowiednio 9,6%, 7,4% i 5,4% udziału.

KSW 43: oglądalność w Polsacie i internecie

W szczytowym momencie, podczas walki Davida Zawady z Michałem Michalskim transmisję oglądało 1,7 mln Polaków, średnio prawie czterogodzinna transmisja zgromadziła 1,3 mln widzów.

Gala KSW 43 jest też hitem w Internecie. W serwisie YouTube walka Damiana Janikowskiego jest od soboty w dziesiątce najlepiej oglądanych materiałów w Polsce. Łącznie na YouTube oraz Facebooku nokaut medalisty olimpijskiego na Yannicku Bahatim ma już ponad 1 mln wyświetleń.

TO RÓWNIEŻ MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

RadioZET.pl/KSW/AN

Oceń