Słuchaj
Mateusz Ptaszyński, Marcin Sońta
Aga Kołodziejska
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Marcin Łukasik
Justyna Dżbik
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Manchester City znalazł nietypowego sponsora. Kontrakt wart wiele milionów

05.04.2018 13:40
sport

Manchester City zwrócił na siebie uwagę za sprawą pozyskania nowego sponsora. Klub poinformował w czwartek o nawiązaniu współpracy z popularną aplikacją randkową Tinder.

Manchester City fot. PAP/EPA

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - SPORT na Facebooku

"The Citizens" podali tylko, że umowa z Tinderem jest wieloletnia. Brytyjskie media twierdzą, że kontrakt wart jest miliony funtów.

Współpraca dotyczyć będzie pierwszych drużyn kobiet i mężczyzn Manchesteru oraz "siostrzanego" klubu New York City FC (oba mają tego samego właściciela).

Tinder - co to jest?

- Tinder jest ogromną globalną platformą, która - jak futbol - łączy każdego dnia miliony ludzi na całym świecie. Piłka nożna to przede wszystkim społeczność kibiców, dzielenie chwil, emocji i pasji do sportu, który kochają. Razem z Tinderem mamy świetną okazję do odkrycia, w jaki sposób możemy połączyć znaczącą atrakcyjność tej aplikacji z naszą globalną publicznością - zaznaczył cytowany na stronie lidera Premier League dyrektor handlowy klubu Tom Glick.

Aplikacja, której właścicielem jest Match Group Inc, o nawiązaniu współpracy z "The Citizens" poinformowało, opłacając krążący w czwartek nad Manchesterem sterowiec w kolorach klubu (białym i jasnoniebieskim), na którym znalazły się loga oraz nazwy obu partnerów oraz napis "perfekcyjne połączenie". Aplikacja zmieniła też kolor swojej ikony na biało-niebieską na kontach znajdujących na portalach społecznościowych.

- Chcieliśmy zrobić coś niespodziewanego, by zaskoczyć kibiców i naszych użytkowników zabawnym i kreatywnym sposobem przekazania tej wiadomości. Piłka nożna jest sportem, w którym wszystko się można zdarzyć w jednej chwili - zaznaczył wiceprezes Tindera David Wyler.

Tinder sponsorem Napoli

Aplikacja w ubiegłym roku nawiązała już współpracę z innym piłkarskim klubem - Napoli, organizując akcję promocyjną, której twarzą był m.in. Arkadiusz Milik.

RadioZET.pl/PAP/AN

Oceń