Lewandowski kończy współpracę z coca-colą! Teraz może reklamować polski napój

Andreas Nicolaides
10.01.2018 10:23
Robert Lewandowski
fot. PAP/EPA

Robert Lewandowski nie będzie już promować marki coca-cola. Współpracę z amerykańskim gigantem zakończył w 2017 roku. Wykorzystać to może polski producent napojów izotonicznych. Pojawiła się już nawet konkretna propozycja.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - SPORT na Facebooku

Zagłosuj

Czy Lewandowski słusznie był krytykowany za reklamowanie coca-coli?

Liczba głosów:

Jak poinformował "Przegląd Sportowy", chodzi o firmę Oshee, partnera reprezentacji Polski. Dziennikowi udało się ustalić nawet, że kapitan reprezentacji Polski w trakcie trzyletniej współpracy miałby inkasować rocznie milion euro.

Zakończenie współpracy z coca-colą ma pozytywnie wpłynąć na wizerunek Lewandowskiego. Kibice zarzucali mu, że promuje niezdrowe napoje, podczas gdy wraz z żoną namawia kibiców do prowadzenia zdrowego trybu życia.

Nie jest jednak jedynym piłkarzem, który reklamował niezdrowe produkty. Lionel Messi jest przecież związany z firmą Lays, podobnie zresztą jak Kuba Błaszczykowski. W przeszłości Pepsi reklamowali natomiast tacy piłkarze jak David Beckham czy Ronaldinho.

Lewandowski buduje swoją markę w oparciu o współpracę z wielkimi firmami. Reklamuje m.in. telefony Huawei. Do poziomu największych sportowych gwiazd jednak mu daleko. Roger Federer np. współpracuje z takimi firmami jak Rolex, Mercedes, Barilla czy Lindt.

RadioZET.pl/AN