Oceń
Spotify może zostać nowym sponsorem tytularnym Camp Nou, stadionu Barcelony. Szwedzki gigant planuje wykupić reklamę na koszulkach Dumy Katalonii, a rozważa też przejęcie praw do nazwy stadionu – donoszą hiszpańskie media.
Według informacji przekazanych przez "Catalunya Radio" i "Mundo Deportivo" Spotify już niemal na pewno zostanie nowym sponsorem katalońskiego klubu.
Szwedzka firma chce wykupić miejsce na koszulkach klubu. Byłaby to najdroższa umowa sponsoringowa w historii piłki. Jednak władze Spotify nie poprzestały tylko na koszulkach i rozważają wykupienie praw do nazwy stadionu. Legendarne Camp Nou po zmianie mogłoby nosić nazwę.. Camp Nou Spotify.
Spotify sponsorem Barcelony? W grę wchodzi ogromna kwota
Dziennikarze Sportu podali szczegóły negocjacji między klubem, a firmą. Za 100 milionów euro za rok Spotify będzie sponsorem widocznym na koszulkach meczowych i treningowych. Do tego nabędzie praw do nazwy stadionu. Barcelona chce podpisać długą umowę, by ustabilizować finanse, jednak Spotify nie godzi się na takie rozwiązanie.
Z kolei Mundo Deportivo pisze, że umowa Barcelony i Spotify kosztowałaby szwedzką firmę około 60-65 mln euro.
RadioZET.pl/PAB
Oceń artykuł