Oceń
Nowe koszulki FC Barcelony, już ze Spotify w roli głównego sponsora, trafiły do sprzedaży. Umowa serwisu z klubem, która obowiązuje od tego roku, przyniesie do budżetu Blaugrany 310 milionów euro w cztery lata.
Koszulki Barcelony na sezon 2022/23 nawiązują do 30. rocznicy igrzysk olimpijskich, które odbyły się właśnie w tym mieście. - Wtedy dokonaliśmy skoku w przyszłość. Dzięki igrzyskom w Barcelonie powstał Port Olimpijski, który połączył miasto z morzem, a także arena Palau Sant Jordi, wieża radiowo-telewizyjna Norman Foster’s Torre de Collserola i wieża Santiago Calatrava’s Montjuïc. Otwarto też nowe parki i połączenia transportu miejskiego – podkreślają władze klubu w komunikacie.
Design koszulki nawiązuje do wydarzeń sprzed 30 lat. Niektóre elementy graficzne, w tym np. czcionka, jest bardzo podobna do używanej wówczas na plakatach reklamujących igrzyska.
Spotify nowym sponsorem Barcelony
Co ważne dla klubu, w miejscu dla głównego sponsora znalazło się już logo Spotify, a z przodu i tyłu koszulki będzie widoczny symbol ONZ, którego ambasadorem jest klub z Katalonii.
Spotify będzie sponsorem Barcelony od tego sezonu. Czteroletnia umowa między klubem a władzami serwisu opiewa na 310 milionów dolarów. W związku z nią zmieni się nazwa stadionu, który będzie nazywany Spotify Camp Nou.
Koszulki można kupować w internetowym sklepie klubowym. Do sprzedaży w sklepach stacjonarnych znajdujących się poza Barceloną trafią 8 czerwca.
RadioZET.pl/FC Barcelona



Oceń artykuł