Nowe fakty ws. gwałtu Ronaldo. Tygodnik posiada przekonujący dokument?

21.04.2017 21:27

Niemiecki "Der Spiegel" publikuje kolejne rewelacje na temat rzekomego gwałtu Cristiano Ronaldo. Gazeta przekonuje, że jest w posiadaniu dokumentu, który nie pozostawia wątpliwości.

Cristiano Ronaldo

fot. PAP/EPA

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - SPORT na Facebooku

Do gwałtu miało dojść w 2009 roku. Portugalczyk kategorycznie odciął się od podejrzeń tygodnika, ale ten nie ustaje w swoich przypuszczeniach

Real - Bayern Dowiedz się więcej Hiszpańskie media: Ronaldo i Ramos namawiali "Lewego" na transfer do Realu

"Der Spiegel" nie publikuje treści dokumentu. Donosi jedynie, że zgwałcona dziewczyna domagała się 950 tysięcy dolarów zadośćuczynienia. Miała to być kwota wypłacona w zamian za milczenie.

Portugalczyk nie zgodził się jednak na tak wysoką stawkę. Prawnicy Realu Madryt mieli doprowadzić do ugody, na mocy której gwiazdor "Królewskich" zapłacił ofierze 375 tysięcy dolarów.

RadioZET.pl/Der Spiegel/KS